Groep 4 vrijdag feestdag!

21-04-2021

Aanstaande vrijdag maken we er een gezellige dag van. Tot 10.30 uur gaan we gewoon werken, daarna vieren we in onze eigen groep feest. De kinderen hebben zelf verschillende spelletjes/activiteiten bedacht waarvoor ze wat spullen van thuis mogen meenemen. Ook mogen de kinderen verkleed naar school komen, in het oranje of in hun onesie. Verder mogen de kinderen een koekje meenemen ipv fruit voor hun tienuurtje. Ze nemen daarnaast hun lunch mee. We hebben er zin in.

Woensdagochtend hadden we online bezoek van schrijfster en illustrator Annet Schaap. Wat hebben de kinderen hiervan genoten en wat wisten ze veel vragen te stellen.

We willen iedereen alvast een hele fijne meivakantie wensen! En voor de mama’s een gezellige moederdag. Op maandag 10 mei beginnen de lessen weer.

Hartelijke groet van juf Corine en Marianne en stagiaires Marit en Jasper.

20210421_111027 20210421_111027