Paasviering

01-04-2021

Wat hebben we een leuke ochtend gehad! Alle kinderen hadden een heerlijk paasontbijt mee en daar hebben ze lekker van gesmikkeld. Na het eten hebben we enkele kringspelletjes gedaan. Verder hebben we genoten van een mooie spreekbeurt van Nick, een perfecte presentatie van Iris Borst en Charlotte, een prachtig toneelstuk over een klas met ondeugende kinderen en de film van de Benedictus-paasviering. En ..... meester Paul was vandaag flink de pineut. Want het was (is) 1 april. Z’n koffie was niet te drinken omdat er zout in zat, de computermuis was vastgeplakt, alle stiften waren opeens verdwenen ...... De kinderen hadden hem flink te pakken genomen. Al met al was het een hele gezellige ochtend.
Nog even een vraag...... willen jullie ervoor zorgen dat de kinderen volgende week een lege wijnfles mee naar school nemen?
Mede namens Monique en Anne fijne paasdagen gewenst.
Groeten, Paul

easter easter