LVS Cito-toetsen

17-03-2021

LVS -toetsen

Na het weer wennen aan de schoolcultuur,  is het voor u fijn om te weten hoe het staat met de ontwikkeling van uw kind. De rapporten zijn meegegeven en de oudergesprekken zijn gevoerd.

De LVS-toetsen zijn nu ook afgerond en bieden naast de methode toetsen en observaties een fijne ondersteuning om te zien waar elk kind staat.

De Cito resultaten zijn nog niet in het rapport opgenomen en zullen daarom vrijdag 26 maart in een gesloten envelop mee gegeven worden.

Wij zullen de uitslag van deze midden toetsen analytisch bekijken, zodat we hier op de juiste wijze naar kunnen handelen.

- Waar staan de leerlingen nu?

- Waar hebben ze nog moeite mee?

- Wat lukt al goed

De (voor) voorlopige adviezen voor groep 7 zullen aan het eind van het schooljaar gegeven worden, omdat we dan een (meer) objectief beeld hebben van de kinderen.

excursion excursion