Morgen kerstontbijt op de laatste schooldag 2020

14-12-2020

Morgen laatste schooldag 2020

Beste ouder(s)/verzorger(s)

We hielden al rekening met een verlengde kerstvakantie, maar in de loop van vandaag werd duidelijk dat vanaf woensdag a.s. alle scholen de deuren moeten sluiten. Het bericht heeft ons, maar u thuis ongetwijfeld ook, overvallen.

Wij gunnen de kinderen een bijzondere jaarafsluiting en hebben daarom een programma gemaakt voor de laatste schooldag:

Kerstontbijt

Alle kinderen worden morgenochtend ‘nuchter’ op school verwacht want de oudervereniging heeft voor alle kinderen een kerstontbijt geregeld. Het is geweldig dat we met de oudervereniging dit zo snel hebben kunnen regelen. Inmiddels zijn alle boodschappen al gebracht en komen morgen alleen nog 30 broden vers gebakken van de bakker.

De kinderen nemen mee:

Een tas met bestek, beker en bord voorzien van naam.

Verder:

Een extra tas om o.a. kerstwerkjes mee naar huis te nemen.

De kinderen mogen in kerstkleding /gewone kleding/ in pyjama of onesie naar school komen.

Het kerstverhaal wordt verteld en er wordt door de klas een kerstliedje opgenomen.
Ook zal het schoolorkest morgen gefilmd worden.

In de groepen worden geen kerststukjes meer gemaakt, dus u hoeft geen spullen mee te geven.
Een uitzondering is voor groep 7, die nog wel een crea-activiteit heeft ingepland.

De kinderen nemen wel zelf een lunch mee met drinken.

Vrijdag volgt verdere informatie over o.a. het online onderwijs.

Voor nu gaan we voor een sfeervolle afsluiting van het jaar met alle kinderen.

Theresia Ruijter-Winder