'Aangehaald'(vrijdag 11 december 2020)

11-12-2020

Sport en bewegen Heiloo 2021

Alle kinderen hebben vandaag een boekje meegekregen met een overzicht van leuke sportactiviteiten. Zit uw kind nog niet op een sport of wilt u uw kind laten kennismaken met een andere sport, dan kun u een proefles aanvragen.

Versiercommissie

Verschillende ouders hebben deze week Hetloo in kerstsfeer gebracht. De kinderen gaan met het feestelijke decor als achtergrond een opname maken van hun kerstoptreden. Via een Topic zal het groepsoptreden worden gedeeld.

Ouders, dank jullie wel voor het versieren van Hetloo.

Vrije donderdagmiddag en kerstdiner op school

Donderdag a.s. zijn de kinderen om 12.00 uur vrij en zij worden dan om 17.20 uur weer terug op school verwacht met hun ‘kerstdiner’. U heeft hierover eerder deze week bericht ontvangen.

Leerlingenraad over de laatste schooldag

Voor een vakantie mogen kinderen op de laatste schooldag iets anders meenemen i.p.v. fruit. (bijv. een koekje) De kinderen van de leerlingenraad hebben overleg gehad met de klas en hebben gevraagd of kinderen op de laatste schooldag in een pyjama of een onesie naar school mogen komen. Zij stellen dat er dan evengoed wordt gewerkt.

Prima idee om eens uit te proberen: het mag, maar hoeft niet!

Mogelijke verlenging Kerstvakantie?

Er worden soms vragen gesteld over de mogelijke verlenging van de Kerstvakantie. De verlenging zou ook kunnen betekenen dat het om een week thuisonderwijs gaat.  Er is bij ons nog steeds geen nadere informatie over bekend en we hebben geen aanwijzingen dat dit plan doorgezet gaat worden voor het po. Het is aan het kabinet om hier een besluit over te nemen. De brancheorganisaties voor po en ko hebben al aangegeven dit een heel slecht idee te vinden voor de kinderen. Wij houden u op de hoogte.

versier1 versier1
kerstaankleding kerstaankleding