'Aangehaald' (vrijdag 13 november 2020)

13-11-2020

Sint-Maarten

Woensdag vrij

Schoolplein bezet

Sinterklaas

‘Sport & Fun’ na schooltijd in Heiloo

Sint-Maarten

De Sint-Maartenviering verliep sfeervol in de klassen. Kinderen van het schoolorkest hadden de nummers opgenomen zodat tijdens het verhaal van Sint-Maarten de kinderen mee konden zingen. Per groep werd een ronde gelopen langs de klassen om de lampionnen te showen en ook werd op 3 plekken nog een ‘traktatie’ uitgedeeld. (Met dank aan de oudervereniging)

Woensdag vrij

Woensdag a.s. heeft het team een studiedag en daarom zijn de kinderen vrij. (Zie kalender)

Schoolplein bezet

Na schooltijd is het schoolplein tot 18.30 uur alleen bestemd voor kinderen die gebruik maken van de buitenschoolse opvang. Er blijven op dinsdag en donderdag regelmatig na schooltijd kinderen spelen en fietsen op het plein terwijl ze niet  bij de BSOgroep horen. Dat is natuurlijk leuk, maar het is op deze dagen druk en er ontstaat verwarring m.b.t. regels en afspraken die wel gelden voor kinderen van de BSO-groep en andere kinderen niet door de medewerkers mogen worden aangesproken. Wij stellen het op prijs als kinderen op dinsdag en donderdag naar huis gaan of ergens anders gaan spelen.

Sinterklaas

We zijn met de kinderen benieuwd of Sinterklaas op tijd aankomt in Nederland en vooral wààr hij aankomt. Vandaag hebben Kitty en Nicole Hetloo alvast feestelijk gemaakt voor Sint en zijn Pieten.

Wordt vervolgd.

‘Sport & Fun’ na schooltijd in Heiloo

De buurtsportcoaches organiseren in november en december voor alle kinderen uit groep 6 t/m 8 in Heiloo een extra uurtje sport na schooltijd. Elke donderdag gaan we een andere sport met elkaar beoefenen en welke dat gaat worden, dat blijft een verrassing! Wat we wel zeker weten is dat het een leuke sportles gaat worden. Kom jij ook bij ons een extra uurtje hollen, rennen, vliegen en plezier maken?

Wanneer: donderdag 26 november, 3 december, 10 december én 17 december (je kunt je aanmelden per week)

Tijdstip: 16.00 – 17.00 uur

Locatie: gymzaal De Capel-Acker

Deelname: gratis, aanmelden verplicht via www.sportenbewegeninheiloo.nl