Groep 8: huiswerk en PCC Expertlessen

02-10-2020

Huiswerk
Komende week is de laatste week voor de vakantie en dan hebben we huiswerkcontrole. Het is de bedoeling dat de kinderen op woensdag hun schriften op school hebben en 8 kaarten per schrift hebben gemaakt.

Niet vergeten: maandag overhoring van de topo.

PCC Expertlessen
Deze week hebben de kinderen gekozen of ze mee willen doen aan de PCC Expertlessen, een lessenreeks van 6 lessen op het PCC in Heiloo. Een mooie manier om op een middelbare school mee te kunnen kijken. Het foldertje heb ik toegevoegd als bestand.
De kinderen die mee willen doen hebben hun eerste en tweede keus opgegeven. Een aantal kinderen heeft aangegeven dat ze niet mee willen doen met de expertlessen en dat is ook goed.
Als er na dit weekend toch nog kinderen mee willen doen of hun keuze willen veranderen, dan kunnen ze dat op maandag nog doorgeven.