Groep 8: Voorlichtingsavond en Topo

25-09-2020

Voorlichtingsavond VO
Komende maandag is de voorlichtingsavond over het voortgezet onderwijs en groep 8. Vergeet u zich niet aan te melden als u wilt komen (via agenda in de app)? De deur gaat om 19.15 uur open en om 19.30 begint de avond. Rond 19.00uur zal ik via Fiep een GoogleMeet-link doorsturen voor ouders die de avond digitaal bijwonen.

Topografie
Vandaag is de topo over de werelddelen en de oceanen meegegeven. Maandag 5 oktober is de overhoring. De kinderen hoeven de namen niet te schrijven, ze moeten natuurlijk wel leren waar alles ligt op de kaart.

Bibliotheek op bezoek
Afgelopen maandag is de bieb bij ons op bezoek geweest met het lespakket ’fake of feit’. Hierin zijn we bezig geweest met het herkennen van nepnieuws. Een leuke les waarin de kinderen zelf ook een tekst moesten schrijven waarbij vervolgens geraden moest worden of het nep of echt nieuws was.

Fake of Feit Fake of Feit