Groep 8 Aanmelden informatieavond VO

18-09-2020

Groep 8 Informatieavond VO

Op maandagavond 28 september vindt de informatieavond over het voortgezet onderwijs plaats. De avond bestaat uit 2 delen. In het eerste deel zal dhr Rob van Veen (brugklascoördinator van het PCC Heiloo) informatie geven over het voortgezet onderwijs. In het tweede deel geeft meester Ivo informatie over het reilen en zeilen van groep 8. Voor deze avond moet u zich aanmelden via de app. Aanmelden gaat als volgt: in de app gaat u naar Agenda > Groep 8 Informatieavond VO >  (onderaan) Deelnemen

Inloop is vanaf 19.15 uur en de informatieavond start om 19.30 uur.

We willen deze avond natuurlijk veilig organiseren en daarvoor hebben we het volgende bedacht:

- Per leerling mag 1 gezinslid komen.

- Heeft u een zoon of dochter die in de afgelopen jaren naar het VO is gegaan, dan zou het fijn zijn om helemaal thuis te blijven. De informatie is hetzelfde als voorgaande jaren. Mocht u deze avond al hebben bijgewoond, dan is het niet noodzakelijk om aanwezig te zijn.

- Bij corona gerelateerde klachten thuis te blijven.

- Wilt u in deze app aangeven of u deze avond aanwezig bent, zodat wij rekening kunnen houden met het aantal zitplaatsen in Hetloo.

Er zullen ouders/gezinnen zijn die deze avond niet op school komen, daarom zullen we ook het volgende mogelijk maken:

* We zullen een half uur van tevoren een Google Meet link sturen via Fiep, zodat u eventueel thuis online mee kan kijken. We hopen dat het geluid goed is. We vragen hierbij om uw eigen microfoon uit te zetten.

* We zullen de hand-out van de VO presentatie uitdelen.

* In november zijn adviesgesprekken met de leerlingen en ouders, in dit kwartier heeft u ook nog de mogelijkheid om eventuele vragen te stellen.