Planning laatste week groep 8

26-06-2020

De komende week is de laatste week van groep 8 en die zal in het teken staan van de musical en afscheid nemen. We hebben hard gewerkt aan de musical ‘Jungle beat’ en vandaag hebben we een zeer goede doorloop gedaan. We zijn klaar voor de opvoering!

De planning voor komende week:

Dinsdag 30 juni:
Om 9.15 uur voeren we een verkorte versie op voor de groepen 1, 2 en 3.
Om 10.45 uur voeren we de hele musical op voor de groepen 4 t/m 7. Deze versie zal gefilmd worden en de film kunt u later bestellen.

Woensdag 1 juli:
U heeft het vast al gehoord van uw kind of gelezen in de ‘Aangehaald’: we mogen de musical binnen opvoeren voor ouders. Dit nieuws werd met groot gejuich ontvangen door de klas. I.v.m. het afstand houden, houden we wel vast aan de twee uitvoeringen voor alleen de ouders/verzorgers.

14.30 uur: kinderen worden op school verwacht.
15.15 uur: deur open voor ouders
15.30 uur: eerste opvoering
Na de opvoering hebben we nog een woordje en een aandenken voor elke leerling en vervolgens is het wel de bedoeling dat de ouders naar huis gaan. De kinderen blijven op school.

18.00 uur: pannenkoeken eten. Hiervoor zoeken we nog pannenkoekenbakkers. Wilt en kunt u om 18.00 uur een schaal pannenkoeken langsbrengen voor de kinderen, zou u dat dan willen aangeven onder dit berichtje in een reactie.

19.15 uur: deur open voor ouders
19.30 uur: tweede opvoering
Ook na deze opvoering hebben we nog een woordje en een aandenken voor elke leerling.

Donderdag 2 juli:
De kinderen worden om 10.00 op school verwacht. Om 11.45 uur zal de groep voor de laatste keer door de gehele Benedictusschool uitgezwaaid worden om na de vakantie op het voortgezet onderwijs te mogen starten.

speerwerpen speerwerpen