'Aangehaald'(vrijdag 5 juni 2020)

06-06-2020

Welkom allemaal!

Schoolfotograaf

We hebben weer plaats op Pino!

Meubilair

Dood hout

Vakanties/vrije dagen/uren

Welkom allemaal!

We zijn maandag eindelijk weer compleet in de klas en daar kijkt iedereen naar uit.

De kinderen komen tussen 8.15 uur en 8.45 uur op school. We hopen dat u uw kinderen lopend of op de fiets naar school laat gaan, desnoods met een parapluutje als het weer wat tegenvalt.

We verzoeken u vriendelijk om de kinderen niet voor de school af te zetten maar op de hoek. De Hasebroekweg blijft dan een veilige weg om te lopen voor schoolgaande kinderen.

Wij houden ons aan de protocollen waarin staat dat het in ieder geval tot de zomervakantie niet is toegestaan dat ouders het schoolplein betreden en/of de school binnen komen.

Schoolfotograaf

Op 11 juni komt de schoolfotograaf op school om buiten portretfoto’s te maken van de kinderen. Er wordt een tent opgebouwd en kinderen worden om de beurt door de fotograaf (met gepaste afstand) op de foto gezet. Van de individuele portretjes wordt door de fotograaf een groepsfoto gemaakt, ter herinnering aan dit bijzondere Coronajaar. Als u bezwaar heeft dat uw kind op de groepsfoto komt, dan verzoeken wij u om dat via Topics uiterlijk woensdag te melden aan de groepsleerkracht.

We hebben weer plaats op Pino!

Peuteropvang Pino maakt onderdeel uit van ons Kindcentrum Benedictus en is voor kinderen van 2 tot 4 jaar. De kinderen spelen, leren en doen ervaringen op in een gezellige sfeer.

Pino is ook een VE-locatie. Dit betekent dat er extra aandacht is voor kinderen met een taalachterstand. De openingstijden voor de combinatie: maandag/donderdag en dinsdag/vrijdag zijn van 8.30-12.00 uur. Tijdens schoolvakanties zijn we gesloten. Mocht u een 3de of 4de dagdeel willen afnemen dan is dat mogelijk.

Voor meer informatie: Anita van Burgel, Manager Opvang KC de Benedictus.

anita.vanburgel@blosse.nl 06-42806049

Meubilair

Op donderdag 2 juli wordt het leerlingenmeubilair opgehaald voor een goed doel. Er wordt op Curaçao een klas ingericht door Stichting Missiq, voor hulp aan onderwijs en sport.

De school verkoopt dus geen leerlingensetjes om de eigen kas te spekken maar uit maatschappelijke betrokkenheid helpen wij de Stichting op deze manier.

Er wordt ook een bijdrage gevraagd van €80,00 voor het transport naar Curaçao en wij vragen ons af of er ouders zijn die dit bedrag willen sponsoren. Zo ja, dan horen wij het graag van u.

Dood hout

De school heeft eerder een melding gedaan bij de gemeente over losse takken in de bomen aan de kant van de parkeerplaatsen voor de school. De gemeente heeft gemeld dat er ‘dood hout ‘is weggehaald en daarmee de melding is afgehandeld.

Vakanties/vrije dagen/uren

De vakanties/vrije dagen/uren voor het schooljaar 2020-2021 kunt u al vinden op de website van de school. Na de zomervakantie wordt per gezin een papieren versie meegegeven van de jaarkalender.