Musical groep 8

27-05-2020

De musical gaat door! Op school zijn we druk bezig geweest om te kijken hoe we, rekening houdend met de bestaande coronamaatregelen, de musical kunnen organiseren voor de kinderen van school én voor de ouders. Na regelmatig overleg met Blosse, MR en collega’s zijn we tot de volgende organisatie gekomen:

De musical voor de kinderen in school gaan we opvoeren op dinsdag 30 juni. We voeren een verkorte versie op voor groep 1, 2 en 3 en de volledige musical voor de groepen 4 t/m 7.

Op woensdag 1 juli zullen de kinderen de musical twee keer opvoeren voor ouders, omdat er vanaf deze dag bijeenkomsten tot maximaal 100 personen mogen plaatsvinden.

De eerste uitvoering is om 15.30 uur. Na de musical vinden aansluitend de afscheidswoordjes voor de kinderen plaats van wie de ouders in de zaal aanwezig zijn.

Om 18.15 uur willen we gezamenlijk met de kinderen op school pannenkoeken eten. We hopen dat enkele ouders in de loop van de dag alvast pannenkoeken willen brengen. We horen graag wie wil meehelpen om deze lekkere maaltijd te verzorgen.

Om 19.30 vindt de tweede uitvoering plaats, gevolgd door de afscheidswoordjes voor de tweede groep kinderen.

We zullen de stoelen in Hetloo neerzetten op 1,5 meter afstand van elkaar, in groepjes van twee voor elk gezin. We voeren de musical op voor ouders en eventuele stiefouders. Dus helaas niet zoals gebruikelijk voor broers en zussen. Op deze manier kunnen we een veilige bijeenkomst organiseren. Daarbij hoort ook dat we geen drankje achteraf zullen doen.

Morgen zullen we met de kinderen loten welke groep er in de middag en welke groep er in de avond wordt verwacht. We houden hierbij de A en B groep van deze coronaweken aan. Onderling ruilen is natuurlijk mogelijk. We vernemen dat dan wel graag van u.

De laatste schooldag is op donderdag 2 juli. De kinderen mogen die dag even uitslapen en worden rond 10.00 verwacht om hun musicalspullen op te ruimen, na te praten en om 12.00 zullen ze door de kinderen van hun Benedictusschool definitief worden uitgezwaaid.

We zijn blij dat we met deze groep 8 zo een gezamenlijke afsluiting kunnen neerzetten voor de ouders en kinderen.

Musical oefenen Musical oefenen