Indeling groep 8 na de meivakantie

24-04-2020

Beste ouders,

Vanaf 11 mei mogen de kinderen gelukkig weer naar school. Hier zijn we heel blij mee. De kinderen komen afwisselend op school. Met het team hebben we de groepen in een A en B groep verdeeld. Broertjes en zusjes komen op dezelfde dag naar school.

De indeling voor groep 8 vindt u in de bijlage en hier kunt u ook zien wanneer uw kind naar school komt. Op de andere dagen werkt uw kind thuis aan school.

We zullen het weekrooster met het werk op Google Classroom blijven plaatsen, zodat u samen met uw kind kunt zien wat hun taken zijn op school en thuis.

Deze weken werken de kinderen zowel op school als thuis. We kunnen uw hulp hierbij nog steeds erg goed gebruiken.  We waarderen enorm wat u als ouders doet!

U wordt tijdig geïnformeerd hoe de weken na mei zullen verlopen. Dit zal via ”de aangehaald” gebeuren.

We wensen iedereen een fijne meivakantie en tot 11 of 12 mei!

Vriendelijke groet,

juf Yvonne en meester Ivo