Buitenbar en dineren

19-12-2019

Buitenbar

Kinderen dineren en ouders zijn welkom bij de buitenbar

Vanavond is speciaal voor ouders en verzorgers op het grote schoolplein een buitenbar ingericht zodat u gelijk na het wegbrengen van uw kind(eren) in de buurt kunt blijven om samen iets te drinken en andere ouders te ontmoeten. U komt toch ook?  Kleingeld is zeer handig om mee te nemen want voor een glühwein betaalt u €1,00 en voor chocomel is de bijdrage €0,50. Wisselen is lastig.

Uitslapen

Morgenochtend is gewoon school maar we begrijpen het als uw kind nog even wil uitslapen. Opruimen

Er wordt in alle groepen morgenochtend samen opgeruimd want de lokalen moeten allemaal leeg. In de kerstvakantie worden de vloeren nog in de was gezet omdat dat van de zomer niet mogelijk was vanwege bouwwerkzaamheden. Het team is daar niet blij mee omdat in de vakantie zij ook weer terug moeten om de klassen weer in te richten. Echter, het is niet anders en misschien zijn er ouders die tijd hebben om morgenochtend te helpen.