'Aangehaald' (6 december 2019)

06-12-2019

Per abuis

Per abuis is de foto van het surprisemuseum van vorig jaar in de krant geplaatst.

Online is de juiste foto wel aangepast maar in de papieren krant lukte dat natuurlijk niet.  Een berichtje van de Uitkijkpiet:

O jee, malle Pietje heeft iedereen gefopt,
en een verkeerde foto bij dit bericht gedropt.
De goede foto staat er nu bij,
en zo is iedereen weer blij!

Fiep en afwezigheid melden

De leerkrachten werken alleen nog met Fiep, de handige schoolapp voor ouders en daarom is het gebruik van de bestaande App groep, met een ouder als beheerder, nu overbodig geworden.

Er zijn veel kinderen door ziekte afwezig geweest Hopelijk is iedereen maandag weer fit en uitgerust. Ziekmeldingen kunt u via Fiep doen en de melding komt dan direct bij de leerkracht(en) binnen.

Kerstdiner

Op donderdag 19 december van 17:15 tot 18:45 verandert elke klas weer in een gezellig kerstrestaurant. De kinderen mogen aanschuiven in hun mooiste kerstoutfit en worden door serverende ouders op hun wenken bediend.

Natuurlijk geen diner zonder overheerlijke gerechtjes. Daarvoor hangt binnenkort bij elke klas een intekenlijst.

Om helemaal in de kerststemming te komen gaat het ouderkoor de restaurants langs om voor sfeervolle kerstmuziek te zorgen.

Buitenbar

Tijdens het kerstdiner verwelkomen we de ouders graag in de sfeervolle buitenbar op het schoolplein. De warme glühwein en chocolademelk staan tegen een kleine vergoeding van € 0,50 voor je klaar.

Help jij mee?!

De organisatie van dit kerstfeest is in handen van de oudervereniging en wij hebben je hulp nodig! Lijkt het je leuk om bij te dragen aan dit gezellige kerstfeest? Kijk dan snel even in het overzicht waar hulp nodig is en geef je op via de antwoordstrook.

Alvast bedankt!

Zie verder bericht: hulp kerstfeest op school