'Aangehaald' (22 november 2019)

22-11-2019

Fiep

Inmiddels ervaren al veel ouders het gemak van Fiep, de ouderapp.

Van de 242 kinderen zijn inmiddels 229 kinderen gekoppeld aan de ouders/verzorgers.

Voor ieder kind ontvangt u een andere code.

Dit is de laatste ‘aangehaald’ die via de email wordt verstuurd. Vanaf volgende week zal de nieuwsbrief via Fiep worden gedeeld met de ouders/verzorgers.

De ‘Aangehaald’ wordt wel wekelijks op de website geplaatst.

Studiemiddag

Maandag 25 november zijn alle kinderen om 12.00 uit i.v.m. een studiemiddag van het team.

Hospice: Conciërge Ruud Dingerdis

Onze conciërge Ruud is onverwacht afgelopen week al naar het Hospice in Alkmaar verhuisd. We hebben gehoord en gezien hoe hij geniet van de kaarten die worden voorgelezen. Misschien vindt u het fijn om nog deze week een kaart te sturen naar hem.

Het adres is: Hospice Alkmaar, Blanckerhofweg 13, 1816 HG Alkmaar

Groot Dictee Heiloo

Woensdag a.s. vertegenwoordigt een aantal kinderen uit groep 8 onze school bij het Groot Dictee Heiloo. Wie weet lukt het ons om voor de 4e keer de beker te winnen.

Versiercommissie

Bedankt ouders van de versiercommissie voor het aankleden van onze school in de sfeer van 5 december.

Overal hangen hartjes in de school en het lijkt wel alsof iemand erg verliefd is op iemand van school. We houden u op de hoogte.