Kerstviering Koor sWing samen met het schoolorkest Benedictusschool op

20-11-2019

Kerstviering Koor sWing samen met het schoolorkest Benedictusschool op
14 december 2019 in de Witte Kerk te Heiloo

Zaterdag 14 december wordt er in de Witte Kerk te Heiloo een Kerstconcert georganiseerd door koor Swing uit Heiloo. Het gastoptreden wordt verzorgd door het schoolorkest en koor van onze
Benedictusschool onder leiding van Marianne Overmeer.

De voorbereidingen zijn in volle gang. De kinderen, die hieraan meedoen, weten dat inmiddels.

Woensdag 27 november repeteert koor sWing samen met het schoolorkest en koortje in de aula van onze school. Woensdag 11 december is de generale repetitie in de Witte Kerk voor alle deelnemers, dus ook voor de leden van het schoolorkest en koortje.

Aanvang 27 november om 19.00 uur in de aula van de Benedictusschool en op 11 december om 18.30 uur in de Witte Kerk.

Het Kerstconcert begint 14 december 2019 om 14.30 uur. De Kerk is open om 14.00 uur. De kinderen, die gaan optreden worden om 13.30 uur verwacht.

Het organiseren van een concert brengt behoorlijk wat kosten met zich mee. Denk alleen al aan de huur van de Witte Kerk. Om die kosten te kunnen betalen en geen verlies te lijden zijn entreegelden nodig.

De prijs voor een toegangskaart is € 12,50, voor kinderen tot 14 jaar bedraagt de prijs € 5,--

Voor kinderen die deelnemen aan het concert hoeft uiteraard geen toegangsgeld betaald te worden.

De toegangskaarten kunnen worden gekocht op zowel 27 november als op 11 december tijdens de (generale)repetitie.

Verder kunt u online kaarten bestellen via www.koorswing.nl.