Fiep en nieuwsberichten school

08-11-2019

Beste ouders/verzorgers,

Binnenkort kunt u kennismaken met Fiep!

Fiep is een gratis app die u kunt gebruiken op uw smartphone, tablet of computer. Met deze app kunt u onder andere:

nieuwsberichten bekijken op een tijdlijn

evt. fotoalbums bekijken

inschrijven voor een oudergesprek waarvoor u bent uitgenodigd

inschrijven voor activiteiten

absentiemeldingen doorgeven

en meer

Het gebruik van Fiep heeft als doel de communicatie met u als ouder te optimaliseren. De foto’s en berichten zijn alleen te zien voor de ouders/verzorgers waarvoor de inhoud bedoeld is, de privacy van uw kind staat voorop!

Wat moet u doen?

Instructies om de Fiep app te activeren voor uw kind(eren) worden spoedig naar u verstuurd per e-mail op het bij ons bekende e-mailadres. Er kunnen tot vier ouders gekoppeld worden aan één kind.

Fiep video uitleg

Wanneer u alvast wilt bekijken hoe de Fiep app werkt, dan kunt u deze introductie video bekijken; https://support.ziber.nl/hc/nl/articles/360000480118-Fiep-de-ouderapp-voor-opvang-onderwijs

Vragen of opmerkingen?

Voor meer informatie over deze nieuwe, handige app gaat u naar: www.edu.ziber.nl/fiep