Áangehaald' (1november 2019)

01-11-2019

Staking 6 november

Wij staken woensdag 6 november en daarom is de school gesloten. De leerkrachten van Blosse zullen zich allemaal verzamelen in Heerhugowaard om hun stem Blossebreed te laten horen.

Typen

De typecursus is in overleg met de kinderen verplaatst naar een ander moment.

Meubilair

Kinderen uit verschillende groepen bekijken en testen het nieuwe meubilair en ontdekken en beschrijven verschillende ervaringen zoals:

De stoel voelt lekker aan

De kleur is mooi

De voetenplank wipt

Wordt snel vies

Lades zijn goed

Handige noppen als de stoel op de tafel staat

De stoel zit lekker

De leuning is niet fijn

De stippen op de stoel zitten goed

De stoel is zwaar

De stoel is glad om te zitten

De stang van de tafel zit vervelend

Vreselijke kleur van de la

Ouders mogen ook een oordeel geven over het meubilair waar hun kind in de komende jaren op komt te zitten. Er staan 3 setjes meubilair in de hal en vul gerust een formulier in.

Bezoek meneer Ruud

Meneer Ruud is ernstig ziek en wekelijks brengen wij post en tekeningen naar hem toe.  Iedereen krijgt de groeten va meneer Ruud en een kaartje voor meneer Ruud meegeven naar school wordt zeer gewaardeerd.

Lampionnen

Er wordt hard gewerkt aan de lampionnen. Op 8 november trakteert de Benedictus op blijdschap en bezoeken de kinderen van groep 3 met hun lampion de bewoners van De Amberhof

meubilair beoordelen meubilair beoordelen
1 workshop lampion gr 3-4 1 workshop lampion gr 3-4