'Aangehaald' (19 oktober 2019)

19-10-2019

Kledingactie

Wij hebben in samenwerking met Bag2School afgelopen woensdag 519 kilo opgehaald. Dank u wel voor het meedoen met deze actie en komend voorjaar staat er weer een inlevermoment gepland.

Ziek

Onze conciërge is al enige weken afwezig en blijkt ernstig ziek te zijn. Samen met de kinderen verzamelen en versturen wij kaarten naar meneer Ruud om hem sterkte te wensen.

Staking 6 november

Op woensdag 6 november staakt het team van de Benedictusschool en blijft de school gesloten. Het team wil opnieuwaandacht vragen voor werkdrukverlaging, een beter salaris en meer collega’s. Zie brief van het College van Bestuur, waarin zij aan u o.a. vraagt om begrip te hebben voor de staking.

Directeuren van basisscholen zijn deze keer ook opgeroepen door hun vakbond om op 6 november te staken. Directeuren willen aandacht vragen voor het grote tekort aan schoolleiders; minder werkdruk voor schoolleiders en een passend salaris (het verschil met een leerkracht in de eindschaal)

Brugpiepers

Na de herfstvakantie ontvangen we tijdens een ‘Meet and Greet’ onze brugpiepers terug op school. Wij zijn benieuwd naar hun verhalen en vooral hoe het met ze gaat.

Komende week wordt er geen nieuwsbrief verstuurd.

Fijne herfstvakantie allemaal!

gr 3 traktatie gr 3 traktatie
Dank John Velzeboer voor speelhuizen okt 19 Dank John Velzeboer voor speelhuizen okt 19