18-10-2019

De eerste periode van het schooljaar zit er op. Wat hebben de kinderen al ontzettend veel geleerd.

Na de vakantie starten we met een nieuw blok van rekenen. Daarin zullen we de getallenrij verlengen tot de 20 en splitsen tot 6.

De kinderen hebben sinds donderdag een nieuwe plek in de klas. Het is de bedoeling dat de kinderen na elk vakantieblok een andere plek in de klas krijgen met andere ’buren’.

Bijna alle kinderen hebben woordrijtjes meegekregen om thuis tijdens de vakantie het lezen een beetje bij te houden. Elke dat een minuut of 10 zou al prachtig zijn! Voor-koor-door lezen; eerste leest u als ouder het rijtje, dan samen ’zingend’ met uw kind en tot slot uw kind alleen.

Tot slot willen juf Eva en juf Anne de kinderen bedanken voor de gezellige middag van afgelopen dinsdag.

Fijne herfstvakantie!