17-10-2019

Ouder-kindgesprekken
In november starten de ouder-kindgesprekken. De intekenlijst hiervoor is deze week opgehangen op het raam van ons lokaal. Na de vakantie kunt u zich hierop ook nog intekenen. Vanwege het grote aantal leerlingen zou het fijn zijn als de meeste gesprekken onder schooltijd plaats zouden vinden.
De leerlingen die een paar weken geleden de NIO hadden gemaakt hebben de uitslag afgelopen donderdag mee naar huis gekregen. Deze zullen we tijdens het gesprek ook bespreken.
Huiswerkcontrole
Afgelopen week hadden we huiswerkcontrole van de taal en spelling schriften. Iedereen had de schriften mee en genoeg kaarten gemaakt. Een compliment voor de kinderen dat ze dit goed hadden gepland en gemaakt.
Expertlessen PCC Heiloo
Alle kinderen die zich op hadden gegeven voor expertlessen op het PCC zijn ingedeeld. Vandaag hebben de kinderen gehoord welke lessen ze gaan volgen. De eerste les is op dinsdag 29 oktober en de laatste les is op 17 december. De kinderen moeten elke dinsdag op de fiets naar school komen. We zoeken nog een ouder die op de dinsdagen mee kan fietsen rond 12.35 uur en mee terug kan rijden rond 14.00 uur. Graag even doorgeven aan de leerkracht als u dit wilt doen.