11-10-2019

Thema 2 van Lijn3 is afgerond en het eerste schrijfschrift alweer volgeschreven. Het nieuwe thema heet: ”Smakelijk eten”. Dat is vast een lekker thema!

Afgelopen week stond ook in het thema van eten: de gezonde pauzehap. We hebben over gezonde voeding gesproken met elkaar en gezonde pauzehappen gegeten. ’Lekker hoor paprika/komkommerfrietjes met pindakaasdip!’

Na de vakantie staan de technieklessen van groep 3 en 4 in het teken van ’de ruimte’. Voor deze lessen hebben we kosteloos materiaal nodig zoals gevraagd in de ouderapp (doppen, kurken, rolletjes, doosjes, flesjes, etc.). Deze verzamelen we op de kast in de gang.

Nog een week en dan is het herfstvakantie. Het is belangrijk dat de kinderen dan ook blijven oefenen met lezen. Daarom krijgen de kinderen woordrijtjes mee naar huis. Deze kunt u samen met uw kind oefenen.