11-09-2019

Deze week hebben we voor het eerst techniek gedaan in groep 5. Wat hebben de kinderen al zelfstandig gewerkt. Heel knap. Er is gebouwd, met knex, kapla, en bouwrietjes. Er zijn parachutes en windmolentjes gemaakt. Er is een dominobaan gelegd. Ook is er een techniekkist waarbij je mag proeven.  Met rekenen oefenen we met klokkijken, zowel digitaal als analoog. De hele en halve uren en kwartieren zijn aan bod gekomen. Wilt u dit thuis met uw kind ook oefenen? Sommige kinderen hebben een oefenblad meegekregen.

De brieven voor het schoolreisje zijn meegegeven. We gaan samen met groep 3 en 4 ‘s ochtends naar Nemo en ‘s middags naar speeltuin Moby Dick in Beverwijk. Op de brief staat verdere informatie.