Groep 8

13-09-2019

Bezoek huisvuilcentrale

Op vrijdagmiddag 4 oktober (12.00 - 14.00) zijn wij uitgenodigd voor een rondleiding bij de HVC. De kinderen dienen dichte/stevige schoenen te dragen en een korte broek wordt afgeraden. Wij zoeken nog drie ouders die mee willen. Graag melden bij de leerkracht.

Afname NIO

Een aantal kinderen uit groep 8 maken dit jaar de NIO. Komende vrijdag de 20e wordt het eerste deel afgenomen en woensdag de 25e volgt het tweede deel. De afname gebeurt dit jaar gewoon bij ons op school. We wensen de kinderen succes bij het maken van deze toets.

Toets Engels

Maandag is de Engelse toets gepland. Begin deze week hebben de kinderen het stencil mee naar huis gekregen.

Eindpresentaties Staal

Het eerste blok van onze taalmethode Staal werd afgesloten met een vakantiemarkt. Alle kinderen hielden aan de hand van hun zelfgemaakte vakantiefolder een verkooppraatje om zoveel mogelijk kinderen over te halen de reis te boeken. Wij hebben een paar echte verkopers in spe bij ons in de klas zitten. Komende week komen de folders mee naar huis.

kalender kalender