'Aangehaald' (6 september 2019)

06-09-2019

Intekenen ouder-kind gesprekken

Kledingactie

Studiedagen directie

Overlast voor iedereen…het is zover!

Intekenen ouder-kind gesprekken

In september vinden weer de ouder-kind gesprekken plaats voor de groepen 4 tot en met 7. Wij nodigen u uit om met uw kind op gesprek te komen bij de leerkracht van uw kind. Ter voorbereiding van dit gesprek vragen wij om thuis, samen met uw zoon of dochter, een formulier in te vullen. Dit formulier wordt gebruikt tijdens het gesprek. Uw zoon of dochter krijgt dit formulier maandag 9 september mee naar huis. Wilt u het formulier uiterlijk vrijdag 13 september weer inleveren bij de leerkracht.

De gesprekken zijn dit jaar gepland op donderdagmiddag 19 september, dinsdag middag 24 september, woensdagmiddag 25 september en donderdag 26 september.

Let op:

Vanaf a.s. maandagochtend 9 september hangen de inschrijflijsten aan de wand in de aula Hetloo.

Wij zijn bezig om voor de volgende gespreksronden en oudergesprekken de mogelijkheid voor digitaal inschrijven te hebben gerealiseerd.

Kledingactie

Wij houden op woensdag 16 oktober tot 10.00 uur een kledingactie en wij hopen dat u zoveel mogelijk kleding wilt brengen.

U krijgt binnenkort een gratis inzamelzak maar mag de kleding ook in andere zakken aanleveren.

We vragen u wel om alleen goede kwaliteit schone kleding, lakens, gordijnen, pluche beesten, riemen, handtassen en schoenen als ze aan elkaar zijn vastgemaakt.

Wij hopen dat u buren en bekenden ook wilt wijzen op de kledingactie van 16 oktober. Voor 10.00 uur kunnen de zakken worden gebracht.

Studiedagen directie

Vanaf woensdag is juf Theresia afwezig i.v.m. driedaagse van Blosse. U kunt voor dringende zaken bij juf Eefje of meester Ivo terecht.

Overlast voor iedereen……het is zover!

In de afgelopen weken zijn de wandsparingen gerealiseerd in enkele lokalen. (Groep 3-4-6A en 6B)

Op 11 September is een transport ingepland voor de Benedictusschool en worden door een autokraan de schuifwanden gelost. De kraan wordt voor de school opgesteld, dit zal niet voor 9.00 uur gebeuren maar voor de veilheid zullen de mensen een lint aanbrengen.

Vervolgens worden de onderdelen voor het bovenlokaal op het platte dak tot voor de deur getransporteerd en zullen deze van een bouwzeil worden voorzien als de voorspellingen hiertoe dreigen.

De andere wand wordt in Hetloo (binnen) opgeslagen. Op donderdag 12 september gaan de werkmensen monteren en worden de wanden geplaatst. De lokalen moeten donderdag dan vrij en ruim zijn. Voor deze lokalen geldt het ook dat de werklieden nog de kantstukken moeten aanbrengen en mogelijk de schilder hierna nog een keer moet schilderen. We gaan ervan uit dat de werkzaamheden niet langer dan één dag duren.

Wij belasten u deze dag niet met een extra vrije dag waardoor u mogelijk van alles moet gaan regelen. We delen deze dag daarom het ongemak met elkaar en profiteren daarna allemaal van een mooi, praktisch schoolgebouw.

Op 12 september zal het schema van de gymlessen anders zijn; Kinderen van groep 4 in het lokaal van groep 8 doorbrengen; leerkracht van groep 3 in overleg met de leerkrachten van groep 1-2 het gebruik van lokaal en de speelzaal inroosteren. Groep 6 boft want de kinderen gaan een dagje op stap naar Monkeytown. (Met heel veel dank aan de ouders van Joep Groeneveld).