Groep 7

30-08-2019

Eerste week van juf Peggy:

Wat heb ik een fijne eerste schoolweek gehad. Juf Marian en ik ervaren een klas die graag wil samenwerken, elkaar wil helpen, op respectvolle wijze een eigen mening heeft en graag complimenten ontvangt.

De verjaardagskalenders worden erg mooi en verwachten we aan het einde van volgende week in het lokaal op te kunnen hangen.

Met elkaar hebben we klassenregels opgesteld en gaan we voor een prachtig gezellig leerzaam schooljaar.

Tijdens De Kanjertraining stond onder andere vertrouwen centraal en hebben we met de ogen dicht door de kring gelopen (uw kind kan hier meer over vertellen).

Wat ik ook enorm waardevol vind, is dat er al zoveel ouders even naar me toe zijn gekomen om zich voor te stellen. Heel fijn!

Ik kijk uit naar de rest van dit schooljaar.

Gym:

Op de maandagen starten we bij de gymzaal en op de donderdagen eindigen we bij de gymzaal.

Huiswerk:

Vanaf volgende week zullen we gaan starten met huiswerk om de kinderen zo vooral te kunnen begeleiden bij een stukje plannen.
Het huiswerk zal ook wekelijks met elkaar nagekeken worden.

Klassendienst:

Iedere week hebben twee kinderen klassendienst, de lijst hiervoor hangt vanaf dinsdag in de klas, waarbij zij dagelijks 15 tot 20 minuten na lestijd op school zullen blijven om te helpen in het lokaal.

Komende week helpen Charlotte en Bastiaan gezellig in de klas.