Leren typen op de Benedictusschool

21-06-2019

Leren typen op de Benedictusschool

In september start de typcursus weer voor leerlingen van groep 6, 7 en 8. Een waardevolle investering van 14 weken waar je de rest van je leven plezier van hebt. Als je blind en met 10 vingers kunt typen, heb je nu en straks op de middelbare school meteen een voorsprong.

De cursus bestaat uit 14 klassikale lessen op school, verzorgd door een ervaren juf van Dompvloet Opleidingen. We gebruiken het onlineprogramma TypeWorld, de kinderen vinden het typen in gamevorm leuk en ze leren het goed en snel. De juf volgt de kinderen ook online en motiveert ze met voortgangsberichtjes. Juist deze combinatie van de wekelijkse klassikale lessen en de online begeleiding geeft het beste resultaat.

De cursus wordt op school gegeven op woensdagmiddag van 12:15 tot 13:05 en kost normaal €179. Leerlingen van Benedictusschool krijgen korting en betalen € 169 (gebruik hiervoor de kortingscode TYP19 op het inschrijfformulier). Inclusief jaarlicentie TypeWorld, basis tekstverwerken, examen en diploma-uitreiking.

Voor meer informatie en om in te schrijven, ga naar www.tijdvoortypen.nl.