'Aangehaald'14 juni 2019

Groepsindeling na volgende week

PlusWandel4daagse

Hoera

Juf Stefanie is bevallen van een gezonde zoon Noud. Wij zijn blij dat alles goed is gegaan en goed is gekomen na alle zorgen die er tijdens de zwangerschap zijn geweest door de besmetting met de vijfde ziekte.

Kampweek groep 8

Maandagochtend zwaaien wij de kinderen van groep 8 uit. Zij gaan op de fiets naar Texel en leggen dan bijna 60 km af. De kinderen en begeleiders fietsen na hun vertrek traditiegetrouw een extra rondje langs de school in de hoop dat ze worden uitgezwaaid. Langs de kant blijven staan dus!

Kampnacht groep 6-7

Wij hopen dat de kinderen donderdag a.s. een mooie kampnacht gaan beleven. Aan de voorbereiding ligt het in ieder geval niet en een beetje spannend wordt het wel.

VakantieBieb

Dankzij de VakantieBieb blijven duizenden kinderen in de zomer doorlezen. Dat is een geweldige ontwikkeling, want doorlezen in de zomer voorkomt een terugval van het AVI-niveau. De VakantieBieb stimuleert kinderen om te lezen tijdens de zomervakantie en biedt een brede selectie van maar liefst 50 e-books voor het hele gezin. De VakantieBieb-app is een zomercadeautje van de Bibliotheek en gratis te downloaden in de App Store en Google Play Store. U hoeft hiervoor geen lid te zijn van de bibliotheek. De VakantieBieb opent op 1 juni. Vanaf 1 juli zijn ook de boeken voor volwassenen beschikbaar. De VakantieBieb is geopend tot en met 31 augustus

Vervanging in groep 4

Juf Sacha is als extra begeleider toegevoegd aan de kampgroep 8 omdat juf Esther nog onvoldoende is hersteld. Het programma van groep 4 is goed doorgesproken en de inval is geregeld.

Groepsindeling

Volgende week hopen wij in de nieuwsbrief de indeling van de groepen en de leerkrachten voor volgend schooljaar bekend te maken. De personele bezetting en invallers i.v.m. (ziekte(verlof) is nog niet helemaal rond en daarover willen we eerst zekerheid hebben voor we iets communiceren. We weten wel dat wij groepen moeten verhuizen binnen het gebouw en zullen zeker binnenkort een beroep op u doen.

PlusWandel4daagse

Op vrijdag 21 juni voert het parcours de wandelaars van de 8,5 en de 15 km net als vorig jaar  tussen 9.45 uur en 11.30 uur over het schoolplein. We zullen de wandelaars af en toe feestelijk aanmoedigen.