'Aangehaald' (7 juni 2019)

07-06-2019

Groepsfoto’s bestellen

Bibliotheekouders

Vacatures bij Blosse

Vervanging regelen groep 3

Avondvierdaagse

Kalender 2019—2020 op site

Op verzoek sturen wij met deze nieuwsbrief het overzicht mee van de vakanties en vrije dagen/uren voor het schooljaar 2019-2020. Het overzicht staat ook op de website en kunt u vinden in de schoolgids: https://www.scholenopdekaart.nl/basisscholen/11954/Benedictusschool-Kindcentrum?school=11954&presentatie=1&sortering=2

Groepsfoto’s bestellen

Vanaf dinsdag 11 juni hangen de groepsfoto’s aan de deur.

Wilt u uiterlijk vrijdag 21 juni €3,00 in een gesloten enveloppe en voorzien van naam kind én klas erop vermeld, inleveren bij de leerkracht?

Bibliotheekouders

Twee ouders hebben dit jaar veel tijd en energie gestoken in het up to date houden van onze schoolbibliotheek. Dank jullie wel Andrea (moeder van Thijs uit groep 5 en Vanessa (moeder Kristian uit groep 6)

Vacatures Blosse

Wij maken u attent op een aantal vacatures binnen onze Stichting Blosse die u op onze site bij nieuwsberichten kunt vinden zoals:

Vacature in de BSO van de Benedictusschool

Functienaam                      : PM-er

Aantal uren                        : 13.5 uur

Werkdagen                        : maandag, dinsdag , donderdag en vrijdag

Tijdelijk                              : nee

Vacature administratief medewerker op de Blosse-scholen

Vacature huisvesting/onderhoud Blosse-scholen.

Vervanging regelen groep 3

Het is gelukt We zijn blij dat de collega-scholen hebben meegedacht over de oplossing voor onze school zodat wij met de groep 3 het jaar goed kunnen afmaken.

Eva van der Velden neemt de vervanging in groep 3 op de donderdag en vrijdag over tot de zomervakantie. Juf Gerda blijft gelukkig op maandag, dinsdag en woensdag de groep draaien.

Er is geen sprake geweest van onwil maar van pure onmacht en wij zijn de ouders van groep 3 dankbaar voor hun begrip en positieve reacties.

We wachten nu nog op goed berichten van juf Stefanie....

Avondvierdaagse

Volgende week is het zo ver en start de avondvierdaagse. We starten iedere dag vanaf de Radboudschool (Slimpad 18, 1851 LD Heiloo) en zullen aan het einde van iedere dag daar ook weer terugkomen. Op de laatste avond zullen de medailles daar ook worden uitgereikt en niet zoals vorig vlak voor het einde van de route.

De 5 kilometer start iedere dag om 18.30 en de 10 kilometer om 18.15. We zullen iedere dag vooraf aan de start de vlaggen van de school uitreiken (de helpers alvast dank) zodat het begin en einde van onze stoet zichtbaar is. Ook zal er iedere dag langs de route een rustpunt zijn met limonade en iets lekkers.

Wij hebben er zin in en jullie hopelijk ook.

Hartelijke groet,

An en Paul

Wij wensen iedereen een fijn Pinksterweekend