vervanging groep 3 en vijfde ziekte

04-06-2019

Geachte ouders van groep 3

Sinds een aantal weken zijn twee invalleerkrachten enige dagen in groep 3 aanwezig geweest ter voorbereiding op de vervanging van juf Stefanie. Alles was goed geregeld en dat gaf rust bij juf Stefanie en natuurlijk ook bij het team.

Echter, de vijfde ziekte waart nog rond op onze school want er komen nog meldingen binnen van besmette kinderen.

Nu staat een van de invalsters blij aan het begin van een zwangerschapsperiode maar loopt zij helaas op de Benedictus een verhoogd risico op besmetting omdat zij geen antistoffen heeft voor de vijfde ziekte.

We zijn druk, heel druk bezig om de vervanging te regelen.

Wij kunnen hier niets aan doen, maar doen ons uiterste best om een oplossing voor de komende weken te vinden.

Zodra er meer duidelijkheid is over de vervanging wordt u door ons geïnformeerd.

Vriendelijke groeten,

Theresia Ruijter-Winder