Groep 4

16-05-2019

Groep 4

Wat een prachtig feest! Veel plezier gehad met elkaar en ontzettend verwend! Dank jullie wel.

Deze week hebben de kinderen een tempotoets gehad van de tafel van 3. Sommige kinderen konden wel 25 sommen maken in 1 minuut. Super goed zeg. Tafel van 3 blijven herhalen en de tafel van 4 staat volgende week centraal. Op maandag 27 mei krijgen de kinderen een tempotoets van de tafel van 4.

Tijdens spellingsles van dinsdag hadden alle kinderen het dictee goed nagekeken. De vlag ging uit en op woensdag was er wat lekkers van de juf. Super zeg! ik hoop dat we zulke dagen steeds vaker meemaken.

We zijn met nieuwe blokken gestart van spelling, taal en rekenen.

Komende week werkt juf Wies op maandag en vrijdag. Maandag is er geen gym. Juf Sacha werkt op dinsdag, woensdag en donderdag.