'Aangehaald ' (woensdag 17 april 2019)

17-04-2019

Paasviering

Sportdag

Avondvierdaagse

Opbrengst actie Benedictus Flash Brigade

De IEPtoets

Vervanging groep 3

Afwezig

Paasviering

Morgenochtend brengen de kinderen hun paasontbijtjes naar de klas en zetten  hun stoelen klaar in de hal. De rode stoelen zijn al klaargezet en deze zijn bestemd voor de kinderen van de groepen 5. Zij  hoeven dan niet meer met een stoel (gevaarlijk) de trap af. De viering is onder leiding van Jan Tulp die morgen ook afscheid neemt van onze school. Jan Tulp heeft vele malen onze vieringen begeleid en daarvoor veel dank. De kinderen van het schoolorkest zijn klaar voor hun laatste optreden met het schoolorkest dit jaar.

Sportdag
Op woensdagochtend 29 mei organiseren wij de sportdag op het terrein van Atletiekvereniging Trias. Wij kunnen uw hulp goed gebruiken voor het begeleiden van een spel of een groepje kinderen. Inmiddels hangt de intekenlijst bij de deur van klas. Meer informatie volgt later.

Avondvierdaagse

Vandaag hebben de kinderen het inschrijfformulier voor de Avondvierdaagse mee naar huis gekregen. Opgave kan dit jaar bij An en Paul Middelberg (ouders van Thijs, groep 4) met het inschrijfformulier wat bij de brief zit. Let wel, Inschrijven kan tot 10 mei.

Opbrengst actie Benedictus Flash Brigade

Een aantal kinderen uit groep 6 is vandaag in de auto met juf Theresia mee geweest om statiegeldbonnetjes bij de verschillende winkels in te leveren. Het was een gezellig ritje met een mooie opbrengst.

Morgen tijdens de Paasviering zal het totaalbedrag van €415,00 aan de kinderen bekend worden gemaakt. Het geld zal worden overgemaakt naar het Rode Kruis o.v.v. slachtoffers cycloon Idai.

Zodra deze actie is afgerond, krijgen wij van het Rode Kruis een e-mail met daarin het behaalde resultaat door alle scholen samen en een update over de hulpverlening in Mozambique.

De IEPtoets

Vandaag was de laatste toetsdag voor de kinderen van groep 8 en wat hebben ze hard gewerkt. Aansluitend hebben ze samen heerlijk pannenkoeken gegeten in de klas. De kampbrief is vandaag meegegaan naar huis.

Vervanging groep 3

Het is gelukt om  invallers te vinden voor de vervanging van juf Stefanie vanwege zwangersschapsverlof. Juf Gerda en Kirsten hebben inmiddels al kennisgemaakt met de groep.

Afwezig

Wegens scholingsverplichting i.v.m. herregistratie ben ik morgen niet op school aanwezig. Ik wens u daarom ook namens de collega’s, fijne Paasdagen en aansluitend een prettige vakantie voor degenen die weg gaan.

Theresia Ruijter-Winder

20190417_102750 20190417_102750