Groep 4

08-04-2019

Deze week hebben de kinderen met elkaar de Palmpasen stokken versiert met de meegebrachte chocolade eieren. Maandag 15 april zullen de kinderen om 11:00 uur naar het Amberhof gaan om de Palmpasen stokken te brengen. De gymles zal maandag vervallen.

Komende week ronden we ook weer de blokken af voor rekenen, spelling en taal. Bij de rekentoets zullen onder andere de tafels van 2, 3, 4 en 5 centraal staan. Nog even oefenen dus! Tijdens de spellingstoets zullen de kinderen vragen krijgen over wat een lidwoord, een werkwoord en een zelfstandignaamwoord is. Dit náást het gebruikelijke einddictee. Verder kunnen de kinderen bij de taaltoets vragen verwachten over onder meer uitdrukkingen die te maken hebben met slapen. Afgelopen week hebben de kinderen de beste smoesjes gedeeld met elkaar om maar niet te vroeg naar bed te hoeven.