Hoera en ....vijfde ziekte

5e ziekte

Vrijdagmiddag vrijdag

Hoera,

Maandagnacht, op de valreep naar dinsdag, is juf Stephanie trotse moeder geworden van een dochter Júne en moeder en dochter maken het naar omstandigheden goed. Blij verrast was Stephanie toen er vanmiddag op haar ziekenhuisbed een boeket lag van ouders van de klas met een aardigheidje. Dochter Júne zal naar verwachting nog een poosje in het ziekenhuis moeten blijven maar alles gaat verder naar wens.

5e ziekte

De 5e ziekte is opnieuw geconstateerd bij kinderen in de onderbouw en wij hebben meldingen dat ook volwassenen in de afgelopen maanden verschijnselen hebben gehad mogelijk van de 5e ziekte; zij kunnen dan net zo goed een besmettingsbron zijn. Daar wij inmiddels weten dat de 5e ziekte heerst op onze school kunt u alert zijn op verschijnselen zoals warm, koortsig en bont/rood in het gezicht. Bent u zwanger< 20 weken en regelmatig aanwezig bij kinderen uit onze groepen 1-2-3-4, wees dan alert of blijf weg als het kan.

Vrijdagmiddag

Vrijdagmiddag studiemiddag; de kinderen zijn vrij.