De kinderen van de Benedictusschool trakteren op blijdschap

01-03-2019

Vrijdag 1 Maart 2019

van een ouder:

De kinderen van de Benedictusschool trakteren op blijdschap….

Vandaag mogen alle kinderen van de Benedictusschool verkleed naar school komen.Er wordt Carnaval gevierd.Ook onze jongens, de èèn als Burgermeester, de ander als voetbalkampioen liepen verkleed naar school en langs onze buurman van 95! De Burgemeester maakt voor hem een diepe buiging, de voetbalkampioen zwaait enthousiast en er ontstond een prachtige glimlach op het gezicht van onze buurman.“Wat is het leuk hè mam, om mensen blij te maken!

Weet je wat we doen, we vragen aan juf of we met een aantal kinderen vanmiddag even langs de Loet mogen om de mensen daar op wat blijdschap te trakteren..Zo gezegd, zo gedaan!

De juf  en meester vonder het een leuk idee, de directrice stemde in en ook de Loet zag dit wel zitten. Rond 13.00 uur vertrok de vrolijk stoet naar de Loet. Wat was het leuk!!

Carnaval De Loet Carnaval De Loet
Carnaval 2 Carnaval 2