01-02-2019

Maandag hangen de intekenlijsten voor de rapportgesprekken in Hetloo. De leerkrachten spreken samen alle kinderen door en hebben de oudergesprekken verdeeld. Wij vragen u om in te tekenen op de lijst van de leerkracht waar uw naam bij staat.

Vanmiddag hebben we weer een Kanjertraining gedaan. Het thema van deze les was: ’Hoe los ik het op?’. Dit hebben we met rollenspellen geoefend en we zijn geëindigd met een stoeiopdracht van de Kanjertraining. De Kanjertraining adviseert om gecontroleerd te oefenen met fysiek contact. De kinderen hadden er plezier in om elkaar uit het vierkant te duwen.

Vanaf komende vrijdag tot dinsdag 26 februari is juf Marian afwezig om persoonlijke redenen. Meester Paul en andere meester Paul zullen deze dagen juf Marian vervangen.

poster-20 poster-20