"Aangehaald'( 18-01-2019)

Leerlingenpanel

‘t Oosthonk

NOT

Een aantal leerkrachten zal komende week de NOT (Nationale Onderwijsbeurs) in Utrecht bezoeken. Deze beurs is bedoeld voor mensen die werkzaam zijn in PO, VO, MBO en Kinderopvang. Wij hopen daar o.a. inspiratie op te doen voor de dagelijkse praktijk en de nieuwste leermiddelen en materialen te zien. Wij zullen ons laten voorlichten over schoolmeubilair omdat in de komende jaren de leerlingensetjes gaan vervangen.

Leerlingenpanel

Het leerlingenpanel bestaat uit twee leerlingen van groep 6-7-8 en zij zijn afgelopen week bij elkaar geweest. De panelleden June, Olivier, Brechtje, Maarten, Sophie en Marijn zullen binnenkort worden geïnterviewd door de leden van de auditcommissie en zij zullen o.a. gaan meedenken over het schoolmeubilair.

Oosthonk

DURF JIJ HET AAN OM TE KOMEN WEERWOLVEN….VRIJDAG 25 JANUARI  Aanvang 19.30 – 22.00 uur en bedoeld voor Kinderen vanaf groep 6

Vrijdag 25 januari gaan we na het succes van de vorige keer het weerwolvenspel weer spelen! Korte speluitleg: Vreedzame burgers binden de strijd aan tegen de weerwolven in hun midden. Het is echter onduidelijk wie dat precies zijn. Slagen ze erin om de weerwolven te ontmaskeren of elimineren ze per ongeluk onschuldige dorpsgenoten? Lijkt het jou leuk om samen met anderen dit spannende spel te spelen, geef je dan snel op via info@oosthonk.nl of meld je aan via onze website: www.oosthonk.nl. Aanmelden is noodzakelijk en kan tot en met 23 januari! Entree €3,- incl. wat lekkers.

Aan het einde van de avond gaarne de kinderen ophalen, want we laten ze niet alleen naar huis gaan.