11-01-2019

De komende periode gaan wij tijdens de lessen van Kanjertraining werken met het zonnetje van de week. Elke week staan er twee kinderen centraal. De kinderen uit de klas geven complimenten aan het zonnetje van de week. De kunst is om niet alleen complimenten te geven over uiterlijke kenmerken, maar ook over iemands karakter en andere eigenschappen.

Vrijdag zijn wij naar de schaatsbaan geweest. De kinderen hebben heerlijk geschaatst. Wij willen alle ouders en opa’s die ons hebben gereden bedanken.

Maandag gaan wij naar de Beun. We bezoeken daar de voorstelling ’Zandkapers’. De kinderen ervaren hoe ze in het theater met muziek, beeld en woord een uniek, spannend verhaal maken. Deze ochtend is er geen gym. ’s Middags zijn de kinderen vrij.