'Aangehaald' 21 december 2018

Juf Laura, bedankt!

Kerstconcert

Opbrengst collecte

Dringend verzoek om te melden: vijfde ziekte en symptomen

Oproep MR:

Audit

Handig om te weten

Juf Laura, bedankt!

Dan is na ruim 10 jaar bij Flore/Blosse te hebben gewerkt, voor Laura de laatste werkdag op de Benedictusschool aangebroken. Joep nam gister in de Ter Coulsterkerk al het voortouw om juf Laura namens de kinderen van groep 6 te bedanken. Wij, de collega’s, vinden het jammer dat we een fijne collega gaan missen, maar gunnen Laura natuurlijk een nieuwe stap in haar loopbaan. We wensen Laura alle goeds en veel succes.

Kerstconcert

Wij hopen dat iedereen heeft genoten van het kerstconcert 2018 in de Ter Coulsterkerk. De kinderen van het schoolorkest hebben allemaal prachtig gespeeld. We hebben genoten van de solisten, het optreden van de kinderen uit de groepen 1 t/m 8, het ouderkoor, het leerkrachtenkoor en de samenzang met het publiek.  Nogmaals dank aan alle ouders die ons hebben geholpen met de voorbereiding van het concert en na afloop met het opruimen.

Opbrengst collecte

Tijdens de pauze hebben de kinderen van groep 8 een collecte gehouden voor het Meester Maas muziekfonds van de Benedictusschool. Vanmorgen hebben wij de spaarvarkens geleegd en werd er een bedrag van €575,15 geteld. Heel erg bedankt voor uw bijdrage!

Dringend verzoek om te melden: 5e ziekte en symptomen

Omdat de incubatietijd zeven tot twaalf dagen is het van belang om ook tijdens de vakantie alert te blijven op de symptomen van de 5e ziekte. De symptomen bestaan uit:

- rode wangen met rozerode vlekjes

- de uitslag breidt zich uit naar romp, billen, armen en benen

- koorts en/of jeuk

Mocht uw kind symptomen krijgen van de 5e ziekte willen wij u vragen om dit, ook tijdens de vakantie, te melden aan school. Dit kan bij de directie via het mailadres: info@benedictusschool.nl

Oproep MR:

Voor de MR van onze school zijn we op zoek naar enthousiaste ouders die plaats willen nemen in de oudergeleding. Op dit moment ziet de MR er als volgt uit:

Oudergeleding:  Tamara Zonneveld (aftredend) en Dennis Nanne
Personeelsgeleding: Stephanie Zandbergen, Eefje Zoon-Pieterse.
Adviserend aanwezig: Theresia Ruijter-Winder (directie)

Dit is de kans om mee te denken over de onderwerpen die spelen op de school. Goed om te weten is dat het niet enorm veel tijd kost! Mocht je meer willen weten of je kandidaat stellen dan kan dat op info@benedictusschool.nl of door één van de bovenstaande namen aan te spreken.

Alvast bedankt!

Audit

Donderdag 10 januari bezoekt het auditteam voor de tweede keer onze school. Zij zullen de rekenlessen observeren.

Handig om te weten

Vrijdag 11 januari zijn de Icegames voor groep 4-8 in de Meent

Geen Gymles groep 6

Na de kerstvakantie start groep 6 op school en komen de kinderen rechtstreeks naar school.

Dansen groep 6-7-8

Op woensdag 9 januari krijgen de kinderen van groep 6-7-8 in het kader van Cultuur dansles.

Wij wensen iedereen prettige kerstdagen en een goed Nieuwjaar 2019

Team Benedictusschool