Groep 5a en 5b:

20-12-2018

We hebben woensdagochtend met het kerstontbijt gezellig met elkaar gegeten en gesmuld van alle lekkernijen. Ouders, heel erg bedankt voor jullie bijdrage.

Het kerstconcert op donderdagavond wordt genieten, de kinderen hebben tijdens de repetities al laten horen hoe mooi het klinkt.

In de eerste week van het nieuwe jaar gaan we vrijdagochtend om 8.30 uur naar schaatsbaan de Meent. We doen mee aan de icegames. Wilt u die ochtend uw kind handschoenen, en eventueel de eigen schaatsen meegeven? Kinderen die geen schaatsen hebben, krijgen schaatsen te leen. Er zijn nog ouders nodig voor het rijden.  U kunt zich opgeven op de intekenlijst, onder aan de trap.

We gaan het tweede halfjaar  de boekbesprekingen houden. De kinderen kunnen zich na de kerstvakantie intekenen op een lijst en aangeven wanneer ze de bespreking willen houden. Uw kind krijgt een blad mee, die ze kunnen gebruiken bij de voorbereiding.Wilt u alvast met uw kind een boek uitkiezen? Het mag een favoriet boek zijn, een boek wat al gelezen is of een nieuw boek.

Eind januari zullen we gaan toetsen. Ook de tafeltoets wordt afgenomen. Vergeet u deze niet te oefenen met uw kind?

We wensen iedereen hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2019!