Meester Jolle stelt zich voor

18-12-2018

Even voorstellen:

Mijn naam is Jolle Sietsma. Ik ben 45 jaar. In 1999 stond ik al eerder in Heiloo voor de klas. Ik liep toen stage(LIO) op de Willibrordschool. Wat een prachtig dorp met veel ruimte en rondom bos. Heerlijk voor een kind om op te groeien.

Zelf kom ik uit Bergen, een mooi fietstochtje dus! Ik ben getrouwd met Kitty en onze dochter van 9 heet Joosje. Ik heb altijd veel gereisd(op de fiets) en zal dat hopelijk nog lang kunnen doen. Ik speel in drie bandjes. Muziek is toch nog steeds de grootste verrijking van mijn leven.

In 2001 ben ik zelf een basisschool in Alkmaar begonnen. De eerste dag dat ik begon waren er 4 kinderen. Een prachtige pionierstijd! De school groeide uit tot bijna 400 kinderen. Ik heb daar in alle groepen lesgegeven. Een hele leuke en leerzame periode in mijn leven!

Op het moment ben ik muziekdocent in het middelbaar onderwijs. Een mooi vak maar de doelgroep(13-20 jaar) spreekt me niet aan. Vandaar dat ik nu met zeer veel zin begin in groep 6 van De Benedictusschool.

Mijn eerste indruk van de groep is erg goed. Veel vrolijke en gemotiveerde kinderen met prima vragen en zeer scherpe opmerkingen. Dat gaat dus helemaal goed komen??.

Alvast fijne kerstdagen toegewenst van een extra gemotiveerde meester.

jolle jolle