Aangehaald'15

Afscheid Laura

Wijkvereniging Plan Oost

Entreekaarten

De kaarten voor het kerstconcert zijn uitverkocht. Het is donderdag vol in de kerk en i.v.m. veiligheid en wetgeving moeten wij weten (en daarom controleren) hoeveel mensen binnen in de kerk zijn.  U kunt niet zomaar doorlopen en wij verzoeken u om de kaartjes bij de hand te houden.

Kerststukjes maken

Aanstaande maandag gaan we kerststukjes maken op school. Wilt u, indien mogelijk, het volgende meegeven aan uw kind: een bakje met daarin nat gemaakte oase, een kaars, op maat geknipte takken en versiering.

Kerstontbijt en kerstconcert

Woensdagochtend is het kerstontbijt op school en de voorbereidingen zijn al in volle gang. Donderdagmiddag zijn de kinderen om 12.00 uur vrij en wordt iedereen om 18.00 uur in de ter Coulsterkerk verwacht voor het concert. Uitslapen mag gerust, maar we hopen rond 9.30 uur iedereen weer op school te zien.

Afscheid Laura

Vrijdag is de laatste werkdag van juf Laura want dan neemt zij, na ruim 10 jaar Benedictusschool, afscheid van de kinderen, de ouders en collega’s. Laura is overdag in haar eigen groep om afscheid te nemen en vanaf 14.00- 15.00 uur is er gelegenheid voor ouders om Laura gedag te zeggen.

( ingezonden)KERSTGALA BIJ WIJKVERENIGING PLAN OOST

Zaterdag 15 december van 19.30 – 21.30 uur is er een kerstgala met muziek van dj Dennis voor de kinderen van groep 5 t/m 8.

Dus trek je mooiste outfit aan en kom gezellig meedansen.

Entree    : € 3.00 incl. een frisje en een zakje chips

Adres     : Oostkanter 14

Graag de kinderen ophalen want we laten ze niet alleen naar huis gaan.