GROEP 8

14-12-2018

We oefenen veel voor het kerstconcert. Wij weten zeker dat u gaat genieten volgende week!

As maandag staat eerst nog het jaarlijkse kerststukjes maken op het programma. Graag de benodigde spulletjes meenemen.

As woensdag gaan wij genieten van het kerstontbijt.

Donderdagochtend gaan wij voor de generale repetitie naar de Ter Coulsterkerk. De kinderen moeten op de fiets komen. Om 1200 uur mogen ze zelf naar huis fietsen. Maar als ze dat fijner vinden kunnen ze ook met een leerkracht meefietsen.

Om 1730 uur worden ze weer in de kerk verwacht. We verzamelen achter in de kapel.

Vrijdag ruimen we op en mogen de kinderen een gezelschapsspelletje meenemen. We zijn dan gewoon om 1430 uur uit.

Vrijdag 11 januari, van 1100 tot 1230 uur, mogen wij schaatsen bij de Meent. We zijn op zoek naar ouders die willen rijden. U kunt zelf ook meeschaatsen! De intekenlijst hangt op de deur.