01-11-2018

Komende dinsdag mogen wij met de hele groep in het kader van het Nationaal Schoolontbijt bij de burgermeester ontbijten. Wij worden om 8.30 uur verwacht bij het gemeentehuis. Wij verzamelen deze dag om 8.15 uur op school en gaan om 8.20 uur wandelen. Kom dus op tijd! Het is voor de kinderen een mooie gelegenheid om de burgermeester de vragen te kunnen stellen die ze altijd al hebben willen vragen. Maandag bereiden wij dit voor in de klas.

Denken jullie om de overhoring van Europa komende maandag. Veel succes nog met leren.

Wij zijn vandaag gestart met het maken van de lampionnen. Komende donderdag gaan wij hier aan door en we kunnen daar heel goed hulpouders bij gebruiken. Heeft u tijd (van 1 tot half 3) en zin, geef het dan even door. Alvast bedankt.

Wij zijn al druk bezig met de voorbereidingen van het komende kerstconcert. Hiervoor zijn wij op zoek naar een grote doos (maatje grote koelkast). Kunt u ons hierbij helpen geef het dan even door aan een van de leerkrachten van groep 7.