'Aangehaald' 9

17-10-2018

Jaarvergadering oudervereniging

Denkt u nog aan de ouderbijdrage?

Brugpiepers komen op bezoek

Teamtraining

Appeltje -Eitje

Opbrengst kledingactie

Jaarvergadering oudervereniging

Woensdag 17 oktober werd afscheid genomen van Sjoerd Stoker als voorzitter van de oudervereniging. We hebben de afgelopen jaren prettig samengewerkt o.a. door de korte lijntjes en de wil om samen te zoeken naar oplossingen. Dank je wel Sjoerd, voor je tijd en inzet in het belang van alle Benedictuskinderen. Gelukkig heeft de oudervereniging een nieuwe voorzitter gevonden in de persoon van Jelle Koning.

Denkt u nog aan de ouderbijdrage?

Groep 1 t/m 4      € 45,- per kind

Groep 5 t/m 7      € 62,- per kind (incl. schaatsen)

Groep 8                 € 135,- per kind (incl. kamp)

Zou u het bedrag wat van toepassing is op uw kind(eren) s.v.p. vóór 14 december willen overmaken op rekeningnummer NL28 RABO 0327 0062 42 t.n.v. oudervereniging R.K.B.S. Benedictus, onder vermelding van:

Voornaam, Achternaam en de groep van uw zoon/dochter.

Brugpiepers komen op bezoek

Na de herfstvakantie ontvangen wij ’s avonds onze brugpiepers op school om te horen hoe het met ze gaat; of ze aansluiting hebben met klasgenoten op hun nieuwe school; wat ze het leukste of het stomste vak vinden etc. Wij zijn benieuwd naar alle verhalen.

Teamtraining

Woensdagmiddag 31 oktober krijgt het team een AVG training en deze training is verplicht voor alle medewerkers van Blosse.

Appeltje Eitje naar 100 %, geen biscuitjes meer

Ruim twee jaar geleden hebben wij de schoolafspraak voor een gezond tussendoortje ingevoerd en we zien dat bijna alle kinderen een gezond tussendoortjes groente/fruit voor de ochtendpauze meenemen. Vanuit de overheid en GGD wordt de ’gezonde school’ gestimuleerd, niet omdat de school wil betuttelen maar omdat de noodzaak voor preventieve maatregelen is aangetoond Na de kerstvakantie heeft de school geen biscuitjes meer in voorraad om uit te delen en gaan wij ervan uit dat u uw kind een stukje fruit/groente mee geeft.

Opbrengst kledingactie

Er is totaal 481 kilo ingezameld. Dank u wel voor uw bijdrage.

De volgende kledinginzameling wordt gehouden op 28 maart.

Even uitwaaien komende week?

Fijne herfstvakantie allemaal.