Ouderbijdrage en hoofdluis

VRIJWILLIGE OUDERBIJDRAGE SCHOOLJAAR 2018/2019

Heiloo, september 2018
Aan de ouder(s)/verzorger(s),
Het schooljaar is weer begonnen en dat betekent dat de oudervereniging alweer druk bezig is met de planning en uitvoering van diverse activiteiten voor de kinderen.
De missie van de oudervereniging is om namens de ouder(s)/verzorger(s) van de kinderen op de Benedictusschool een extra bijdrage aan het (leer)plezier van de kinderen te leveren. Denk hierbij aan:
•    Het organiseren van de jaarlijkse schoolreisjes en het kamp van groep 6/7
•    Het organiseren van het Sinterklaasfeest, Sint Maarten, de Kerstviering, schaatsen in De Meent, het Paasfeest, de sportdagen etc.
•    Het vergroten van de betrokkenheid van ouders bij de school door hen in de gelegenheid te stellen om mee te helpen bij deze activiteiten.
Om al deze activiteiten te kunnen organiseren vragen wij voor het lidmaatschap van de oudervereniging een jaarlijkse bijdrage (contributie) per kind. Met deze contributie bent u lid van de vereniging en profiteren uw kinderen van deze activiteiten.
Op de jaarvergadering van 18 oktober 2017 is besloten de contributiebijdrage wederom niet te verhogen. Deze is nog steeds vastgesteld op € 45,00 per kind.
Dit betekent het volgende contributiebedrag per kind:

Groep 1 t/m 4            €   45,-
Groep 5 t/m 7            €   62,- (incl. € 17,- schaatsen)
Groep 8            € 135,- (incl. € 90,- kamp, dit incasseren wij namens de school)
Sommige ouders hebben te kennen gegeven een extra bedrag te kunnen en willen doneren. Dit is uiteraard mogelijk en zeer welkom. Het bedrag wat u als ouder extra stort bovenop het vastgestelde jaarbedrag komt rechtstreeks ten goede aan de activiteiten van de oudervereniging en daarmee aan de kinderen op school.
Zou u het bedrag wat van toepassing is op uw kind(eren) s.v.p. vóór 14 december willen overmaken op rekeningnummer NL28 RABO 0327 0062 42 t.n.v. oudervereniging R.K.B.S. Benedictus, onder vermelding van:
Voornaam, Achternaam en de groep van uw zoon/dochter.
Als dit niet lukt, wilt u dan contact met mij opnemen? Namens de kinderen van de Benedictusschool hartelijk dank voor het mogelijk maken van al deze activiteiten. We gaan er weer een mooi jaar van maken!
Met vriendelijke groet,
Namens de Oudervereniging Rooms Katholieke Basisschool Benedictus

Sascha van der Zande
Penningmeester Oudervereniging R.K.B.S. Benedictus Heiloo

06-52007901
sascha_van_der_zande@hotmail.com

Hoofdluis
In meerdere groepen heerst momenteel hoofdluis. Wij vragen u daarom om uw kind dagelijks te controleren op aanwezigheid van hoofdluis en het (lange) haar zoveel mogelijk opte steken om te voorkomen dat de hoofdluis overloopt. Hoofdluis heeft niets met hygiëne te maken maar de jeuk is vervelend en het behandelen bewerkelijk.
Formulier Privacy meenemen
Wilt u er nog aan denken om de AVGformulieren in te leveren bij de leerkracht?