Algemeen 21 juli 2018

Afscheid schoolverlaters

Bedankt juf Marchien

Benedictus Got Talent

Dank je wel, alle hulpouders

De eerste schooldag

Lokaalwijziging

Verjaardagen.

Afscheid schoolverlaters

Groep 8 heeft deze week hun basisschoolperiode afgesloten. De schoolverlaters werden afgelopen week letterlijk uitgezwaaid door alle kinderen; zij moesten óphoepelen en daarom door een hoepel kruipen.

Alle leerkrachten wensen jullie veel succes op je nieuwe school en wij hopen dat jullie terug kunnen kijken op een mooie Benedictustijd. Wij hopen jullie allemaal weer te zien op de eerste reünie die plaatsvindt op woensdagavond 31 oktober van 19.00 uur tot 20.00 uur op school.

Bedankt juf Marchien

Donderdag hebben wij ook afscheid genomen van juf Marchien. Uit iedere groep kwam een kind een bloem brengen en veel ouders hebben Marchien de hand geschud. Marchien, heel veel dank voor je zorg in de afgelopen acht jaren voor de Benedictuskinderen. Wij wensen je heel veel succes met je nieuwe functie als Intern Begeleider op De Bonte Mol in Schermerhorn.

Benedictus Got Talent

Het was afgelopen donderdag een mooie afsluiting met veel talent tijdens de show ’Benedictus got Talent’. Dank aan de presentatoren Hugo en Olivier die alle talenten persoonlijk aankondigden en ook dank aan Bram. Bram verzorgde samen met meester Ivo de techniek.

Er was dit jaar een gedeelde eerste plaats. De winnaars waren Jade en Meis met het nummer ’Annelies van de Pies’. De andere winnaars waren Lotte B, Lotte A, Guusje, Lynn, Sarah en Meis met het toneelstuk Tijdmachine naar fantasie-eiland.  De winnaars kregen de wisselbeker mee naar groep 7 en wie weet zien wij ze volgend jaar weer optreden.

Dank u wel, alle hulpouders die zich dit schooljaar hebben ingezet op onze school:

De keukenouders

De schoonmaakouders

De klusouders

De Klassenouders

De Boekenouders

Leesouders

Techniekouders

Leden van de Oudervereniging

Leden van de Medezeggenschapsraad

Versiercommissie

Foto/filmouders

Postadres en alarmouder

Ouders die Avondvierdaagse regelen

Voetbalbegeleiders

Chauffeurs

Wat fijn dat u ons heeft geholpen afgelopen schooljaar. We hopen dat wij volgend jaar weer een beroep op u mogen doen. (nu maar hopen dat we niemand vergeten zijn)

De eerste schooldag

Maandag 3 september gaan de deuren om 8.15 uur open. Er wordt op deze eerste maandag nog geen gymles gegeven op de Burenweg.

Voor ouders en verzorgers staat vanaf 8.30 uur de koffie en thee klaar.

Lokaalwijziging

Groep 5 zit komend schooljaar op de bovenverdieping. De kinderen van groep 8 zitten komend schooljaar in het lokaal beneden naast de directiekamer, gelijk links bij binnenkomst. Groep 3 verhuist naar de voormalige koffiekamer.

Afmelden nieuwsbrief

U kunt uzelf met uw (nieuwe) emailadres via de website aan- of afmelden voor de nieuwsbrief.

Fijne vakantie allemaal.