13-07-2018

Hier een berichtje van 4 trotse leerkrachten! We hebben ontzettend genoten van de kinderen tijdens de musical!

Alle ouders, dank jullie wel voor het mooie cadeau en voor alle lekkernijen die voor de high tea zijn gemaakt.

In deze info willen we speciaal de moeders van Hanna en Dana bedanken. Zij hebben de mooie fotoboeken gemaakt. Iedereen was erg blij met dit mooie aandenken!

As maandag zijn wij te gast bij kanovereniging Odysseus. Wij krijgen een gastles over schoon water en daarna een kanopolo-clinic. De kinderen komen op de fiets en graag sportkleding en een handdoek mee.

Dinsdag de 17de komen de kinderen nog gewoon op school en daarna hebben ze vakantie! Ze zijn donderdag uiteraard nog wel welkom bij ‘Benedictus got talent’.