Afscheid groep 8

06-07-2018

Groep 8: musical en laatste weken van het schooljaar

Komende week is het zover, dan voeren de kinderen van groep 8 de eindmusical op. Dinsdag 10 juli spelen wij de generale repetitie, op donderdagochtend genieten alle kinderen van de school van de voorstelling en ’s avonds zijn de ouders, broers, zussen en opa’s en oma’s welkom. De zaal gaat om 19.00 open en we beginnen met de musical om 19.30 uur.

Vrijdag de 13de mogen de kinderen uitslapen en verwachten wij ze om 10.30 uur op school. Die dag staat in het teken van opruimen, schoonmaken en de high tea. De kinderen organiseren om 14.45 uur een high tea voor alle leerkrachten. Iedereen neemt iets lekkers mee. De high tea zal ongeveer om 16.00 uur afgelopen zijn.

Maandag 16 juli zijn wij uitgenodigd voor een voorlichting ’Schoon water’ en een kanopolo-clinic bij de kanovereniging Odysseus. Graag op de fiets komen en een handdoek en sportkleding die nat mag worden mee.

Dinsdag 17 juli ronden wij het jaar af en woensdag en donderdag zijn de kinderen vrij. Ze zijn natuurlijk wel welkom bij ’Bendictus got talent’ op donderdagochtend.